Update.

Ja nu va det ju ett tag sedan man gjorde det här sist.
Skrivandet går i perioder så att säga.
Så vad är nytt då?
Jag och Josephin har nu gjort det riktigt officiellt och har nu bokat kyrka för bröllopet.
Känns dock fortfarande overkligt måste jag säga. Men jag är så otroligt lycklig över de.
Datum som är bokat är 13/8-2011.
Längtar så otroligt mycke.
Men innan dess så ska man flytta. Har fått ny lägenhet som vi ska flytta till.
Ska bli så jävla skönt. Blir som en ny start för oss båda.
Plus att den är större/bättre/snyggare.. Jaa allt är bättre. Plus att den har diskmaskin. YEAH.!

Är för nuvarande ute på båten igen iallafall. Flytten blir nästa gång jag är hemma. (om 4-5veckor)
Känns trist som fan att vara ifrån Jossan kan jag tala om.
Man blir som nykär varje gång man kommer hem alltså. Sån underbar känsla.
Hon fyller mina dagar med kärlek och lycka. Känns helt underbart att känna sig uppskattad för den man är
måste jag säga.
Älskar henne så otroligt mycke.
vet att du läser så puss på dig gumman min ;)

Nedu ragnar nu är de slut.
Ne men nu tog de faktist slut i huvudet. :S
Aja de kommer fler gånger. Men tills dess så.

Smek And Out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0