Glädje, Tro & Hopp.!

Älskar dig
Känner nu att det va länge sedan jag kunde vakna varje morgon och känna en otrolig lycka och glädje.
Känna att det finns hopp om lycka och kärlek sedan jag träffade dig Josephin.
Du har fyllt mitt liv med så mycke glädje och och lycka nu så det går nästan inte att förklara med ord.
Försöker ofta förklara för dig vad du betyder för mig men känner att jag inte hittar dom rätta orden.
Den Tionde mars 2010 gjorde du mig tills världens lyckligaste man gumman.
Du betyder verkligen allt för mig.
Med dig vid min sida känner jag att jag klarar allt motstånd som jag kan tänkas möta.
Du ger mig en otrolig styrka som jag aldrig tidigare känt.
Varje morgon jag vaknar med dig vid min sida så är det den lyckligaste dagen i mitt liv.
Varje gång vi är ifrån varandra så känner jag mig otroligt ledsen och nere.
Men det är varje gång vi åter möts igen är lika underbart varje gång.
Den lycka jag känner då är så magisk.
När vi sitter i soffan och du vill hålla min hand så pirrar det i hela min kropp av både lycka och kärlek.
Vet inte vad jag skulle göra utan dig gumman.
Har aldrig varit den som trott på äkta kärlek men nu gör jag verkligen de kan jag tala om.
Du är min Själsfrände.
Nu,Imorgon & För Evigt.

Jag Älskar Dig Josephin

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag blev helt tårögd när jag läste allt. Fy fan vad jag älskar dig!!! Saknar dig så förbannat jävla mycket!

2010-04-18 @ 01:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0