Otroligt.!

Alltså jag kan fortfarande inte fatta att jag fann dig.
Har fan aldrig varit så lycklig som jag är nu.
Känns som att jag lever i en dröm. Väntar bara på att jag kommer vakna upp.
Men jag hoppas att jag aldrig gör de.
Du förgyller alla mina dagar. Det känns så otroligt skönt att verkligen bli uppskattad.
Längtar verkligen tills på torsdagkväll när du kommer och hälsar på. Saknar dig så
otroligt mycke. Sedan efter torsdag är det bara 3 veckor kvar tills jag får hålla dig i mina armar igen.
Kommer verkligen ta vara på varenda dag jag är hemma.
Kommer njuta av varje sekund jag är med dig och sakna dig varje sekund jag inte är de.
Du är min lycka och glädje.

Tusen pussar på dig gumman.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Älskling, det är sant alltihopa:)

Det är du och jag och hoppas att det kommer vara vi länge. Syns i morgon.

Massa pussar/Jossan

2009-10-22 @ 03:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0