Who's Your Daddy

Jahaja. Man måste väl försöka finna ork att skriva lite här oxå då anser jag.
Så. Hur ligger landet som man brukar säga.
Jo nu äre ju så här att man har ju varit ombord 1vecka nu då och den har ju gått helt sinnessjukt fort faktist.
Känns som att det bara va igår jag kyssde dig farväl alltså. aja helt sjukt att hela ens totala uppfattning om tid
och rum verkar bara försvinna här ombord. Liiiiiite creepy faktist :S
Men det är ju faktist ganska bra med :P 5 veckor kvar då alltså. (Snabb matte som dom säger i amerika)
Men annars äre bara bra faktist. Säger som rulle (våran maskin reparatör som för övrigt är en äkta grötskåning ) Di ä ju bare å riste den..  :O vafan snackar du om svarade jag. Skulle tydligen bara skaka på dunken visade det sig :P
haha any way. Tillbaks till klassen liksom :P
Annars är livet ombord faktist bara bra. Ligger i soffan just nu med datorn i knät och bara degar. Trött/seg/Hungrig/pissnödig fan ingen bra blandning alltså :S
Men vi är iallafall på väg mot tyskland nu. ETA Halv 3 söndag eftermiddag ( Estimated Time Of Arrival) Säkert stavfel i den meningen men men det skiiter jag faktist i.
Och kommer hem gör man den 10April.
Men nu går det här faaan inte längre alltså måste äte och pisse nu innan jag först svimmar av hungernöd sedan pissar på mig själv. Inte så jävla rockigt.
"De vare där jävla tysken igen. Han förföljer mig fan."
aja until the next time.
PEACE FUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0