Speaking About Freedom.

Ja nu är det söndag och precis nu när jag skriver så håller vi på att svänga in för att göra oss redo för att lägga till vid kajen här i tyskland. Fint väder, varmt och ingen snö :S
Känns jävligt mysko faktist. Är ju van snön nu. Men man ska inte klaga direkt. haha. Sedan ikväll ska man traska iland med tobbe upp på Kebaben och ta sig nått gått att äta. Det blir skönt att få gå ut och promenera en sväng faktist.

Längtar hem gör man oxå. Saknar min helt underbara familj. Önskar jag kunde vara hos dom nu. Men tyvär så är ju
dagens samhälle så dumt uppbyggt att man behöver pengar till allt. Så man får ju vara kvar ändå.
Men det är ju bara ungefär 840timmar kvar tills man får åka hem :P haha. Lät jävligt lite när man säger det så.
5 veckor ungefär. plus minus typ :P

Men men nu ska jag gå och försöka snacka med kaparn(kapten) Ska ha lite pengar av han. Men vi hörs
mer senare nån gång.

Den här är till dig angelica. <3 Vet att du gillar den här.
Kyssar Älskar dig gumman
http://www.youtube.com/watch?v=xe3RqgnXaT4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0