JobbaJobba

Ja men visst serru.
Då va man på båten igen då för ytligare 6veckor. Men tiden går fort här ombord måste jag säga.
Kändes inte som 6 veckor förra vändan jag va här.
Så snabb uppdatering då. Vad har hänt under tiden jag varit hemma?
Jadu i korta snabba drag så har det väl inte hänt så mycke.
Det bästa va väl nyheten om att jag och angelica ska få en till liten son nu i augusti :D
Så då kommer man få ha 2st brottare hemma. Det kommer bli helt underbart.
Älskar min familj så otroligt mycke.
Ska bli kul att se hur mycke skillnad det blir på charmtrollet hugo denna gång man kommer hem då :D
Kort info om jobbet då. Har fått lönehöjning. :D Ojaa så härligt. haha. Men men nu ska jag göra mig klar och redo inför landgången i kväll. Ska gå iland med lasse och äta kebab. (han ville bjuda mig sa han) Så då säger man ju fan inte nej direkt.
Ali's Döner Here We Come.

Aja Peace Fuckers.Min Älskade Familj

Kommentarer
Postat av: sofia

grattisgrattisgrattisgrattiiisss=)))))

2009-03-03 @ 11:57:04
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0