Gamla Tider

Haha ja nu sitter man i hytten och kollar på Star Wars. Fett Bra. :D Och började tänka tillbaka liksom på tiden när man va 14-15 år ungefär :P Fan de va tider de.
Jävlar va fräck man va om man körde moppe och kunde få tag i cigg ungefär. Då va man nästan kung.
Ja men liksom det mesta man hade sett av en kvinnligkropp va i porrtidningar typ :P Ja och eller ens klasskompisar när skolan va på badhuset typ. Man kunde ju bara drömma om hur saker och ting såg ut därunder. Man blev helt pirrig i kroppen om en tjej ens satt brevid dig. haha. Och dansa tryckare. De va ju de som va höjdpunkterna på helgerna ungefär.
Så jävla sjukt alltså. Men så va ju tiderna då och tiderna ändras och just nu är faktist mitt liv helt jävla underbart alltså.
Jag har allt jag kan önska mig.
Jag har en så otroligt underbar flickvänn/Sambo. Älskar henne så förbannad mycke av hela mitt hjärta.
Jag har världens mysigaste och mest perfekta lilla son där hemma.
Och jag har barn nummer 2 på väg. Så otroligt vilken underbar drömvärld jag lever i just nu.

aja Peace Fuckers.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0