Dagen Jobb.!

Detta är en separator disk. Så fruktansvärt skitiga och helt sönder brända typ.
Så här blir dom när jag är klar med dom. Tur att man är proffs
Detta va hälften av dom jag hade kvar idag. *suck*
Fan de blir inge skoj att sätta ihop skiten igen,Insidan av dom när jag är klar med dom.


aja sedan en kort redovisning av läget ombord då.
Allt är väl bara bra egentligen. Förutom att det börjar bli en sån jävla cirkus här. Folk bara skickar avvikelserapporter på varandra hela tiden. Det är så sjukt. Men detta pass så får jag ju veta om jag får bli kvar här eller inte.
Men men nu orkar jag inte skriva mer idag.
More To Come Later.

Peace Fuckers.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0