Nu är det på G ;)

Nu är lite grejer beställda. Känns jävligt bra faktist. Fast har en sak till att beställa. Men den har så kort leveranstid så den tar jag precis innan jag åker hem så hinner jag typ få den precis när jag kommer hem. :D Känns jävligt bra.
Plus att man ska hämta den nya datorn när man kommer hem oxå. Fan vad skönt. :D
Kanon Kalas.

Ja kanske ska berätta lite om hur det är här ombord. :P
Det är skit bra faktist. Det kom nytt folk idag. Blir kul att se. Har träffat några av dom.
Riktigt trevliga människor. Men längtar tills på söndag när den nya kaparen kommer. Fan vad han är
härlig alltså. Då blir det lite ordning här ombord vill jag lova :D
Men på tal om ingenting. Åker ju snart hem. Fy fan va nice alltså.
Nästa fredag är man hemma. Really Fucking Sweet säger jag bara.
aja

PEACE FUCKERS.!

Kommentarer
Postat av: Johan

Woho, aids och wiggers på en pinne.



anyways, ses den 24. Sen om du kommer ihåg det är en helt annan sak.



Smek and out.

2009-01-08 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0