jomenvisst.

Ja nu är det ju så här att jag har hur mycke som helst. Men har som en mental spärr att jag kan inte få ur mig orden. Det tar liksom stop. Vet inte hur jag ska tänka eller reagera. Vet vad jag vill det gör jag. Vet hur jag vill ha de och hur jag vill att allt ska vara. Men det är så jävla svårt att hitta rätt ord för de. Önskar bara att jag kunde ta bort allt ont som hänt och ersätta det med rosor och kärlek. Ja jag vet att det inte går. Men vad finns det då jag kan göra? Vet inte hur jag ska reagera eller agera. Allt står bara still. Men det finns ju vissa som ändå verkar glada och nöjda. Det vet jag inte hur. Men vi får se senare hur det hela fortlöper..
aja pallar inte skriva mer nu.

PEACE FUCKERS.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0