aa exakt.

Ja men nu så har man skaffat en sån här oxå ja. Inte för att jag vet varför men man måste ju ha nånting att göra på kvällarna när man inte jobbar. Skönt att få skriva av sig lite ibland oxå om tankar och funderingar man har.
Så vad finns det att säga så här i början?
Ska man börja med en recension av 2008? De kan man göra

Ja nu har det nya året klivit in i våra liv med raska steg. Men vad innebär det egentligen? Ja egentligen inte ett skit. Man ska alltså sitta och bli glad och fira nånting som egentligen inte har nån betydelse eller vadå? Kan lova att 09 blir samma slit och släp som 08. Fast det fanns dock några bra grejer med 08. Om man börjar från nutid och bakåt så är det att jag har ett nytt jobb där jag trivs ganska bra faktist (It's true) Har fått ny lägenhet. En jättefin 3a på 74m2 där jag trivs som fisken i vattnet (Jävligt B att jag faktist skriver så :S) fått en son och funnit vägen tillbaka till min underbara flicka angelica. Sedan kan jag inte komma på många andra höjdpunter under 08 faktist. Det är lite trist att det inte är fler faktist. Det borde ju finnas som ett snitt på lyckliga stunder/år som delas ut och att man borde ha MINST 1 per månad. Men tydligen så finns det inte de. Vilket jag tycker är jävligt synd. Men jag har en känsla av att 09 kommer bli lika sunkigt som 08. Fördelen är väl att jag får se min underbara son växa. Hans leende kan smälta stål alltså. Blir så lycklig varje gång han ler. Saknar han så otroligt mycke just nu. Har gått 4 veckor( Ja eller på fredag så har det de.) sen jag träffade han och saknaden är enorm. saknar min lilla mysbubbe. Önskar jag fick hålla om han i mina armar just nu och bara gosa med han. Önskar att jag fick hålla om hela min familj och bara känna deras andetag. Men nu är det snart bara 2 veckor kvar innan jag är hemma igen så det ska jag nog klara. Tiden går fort när man har roligt. HAHAHAHAHAHA. SKIIIIT kul. Älskar att jobba som ett svin. NOT. Men men det är ju pengar och det behövs ju alltid(Har jag hört iallfall) och det är ju synd. Tänk vad skönt om man inte behövde pengar. Va bra allt skulle vara. Då skulle jag slippa åka iväg från mina älsklingar.
Saknar er båda så otroligt mycke.
Och Hugo. Snart kommer pappa hem.
Älskar er båda.
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0