Jaaahaaa..

Ja i torsdags så vad det alltså 1 vecka sedan man kom ombord här på båten.
Bara 4 veckor kvar då. ( Kommer alltså hem den 17september )
Och hur kan allt ha blivit så snurrigt i mitt huvud?
Ena sidan säger: Jaaaaaaaaaaa
Andra Sidan bara: Neeeeeeeeeeej.
Hur fan gör man då?
Och det är ingen idé att ni frågar om vad det gäller. Ni får ändå inget svar ( Om ni inte är jävligt nära vänner )
Men fan alltså. Kastas fram och tillbaka mellan besluten :S Fan inget kul.
Vet inte hur jag ska göra. Får försöka fundera ut det.

aja just nu är det fredag kväll och finns inget alls att göra. Trodde vi skulle ha lite hålligång i hytten min men inte fan blev de så inte. Alla va så trötta så dom gick och la sig.
Och det finns ju inte en käft på msn som svarar heller, så då går jag fan oxå och sover.
Imorgon blir det arbete mellan 08:00 - 12:00.
Ganska lung dag kan man säga. Det blir skönt.

Kan iallafall tala om att jag saknar mina små underbara pojkar.
Älskar dom så otroligt mycke. Dom är hela min värld just nu.
Önskar jag kunde tillbringa hela min lediga tid med dom alltså.
Vill kunna somna brevid dom och sedan vakna av dom på morgonen.
Så jävla underbart.

Aja som sagt nu blir det sängen.
Så då säger jag bara.

Peace Fuckers.!
See You On The FlipSide.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0