Mmmm

Sitter nu på båten här fredag kväll. Första arbetsdagen är avklarad och bara 27 dagar kvar nu då.
Känns tristare än vanligt att åka hemifrån kan jag lova.
Saknar min fru och mina underbara pojkar så jävla mycket.
Har hört att tydligen så har folk suttit och pratat och haft sig om mig som om att jag inte skulle bry mig om mina pojkar alls. Men jag kan lova att den som ärligt kan sitta och snacka skit och tro att jag inte bryr mig om eller älskar mina pojkar över allt på denna jord borde söka otroligt mycket hjälp kan jag lova.
Mina pojkar betyder allt för mig. Älskar dom mest av allt.
Ne dom va inte med på bröllopet. Ne det vet jag. Och det va jätte tråkigt tycker både jag och Josephin.
Men som sagt.
verkar ju vara som att folk inte har nått eget liv utan måste tydligen bara sitta och snacka skit om andra och så.






Måste ju bara lägga in en bild från vårat otroligt vackra bröllop.
Så otroligt underbar dag.
Älskar dig Josephin Bylund

18/9 - 2010 för evigt.

Kommentarer
Postat av: R

Vilken gullig bild. Sitter ni ner i din hytt och pussas nu? =)

2010-10-08 @ 23:19:50
URL: http://enannandelavsmedby.blogspot.com
Postat av: Anonym

Att folk snackar är inte så konstigt när dom inte ens hade fått frågan om att få vara med! De måste du väl själv inse att de är en sak som tillhör att man har sina egna barn med! Sen att du inte har träffa dom längre än 2 timmar de är ditt problem & din sak. De är kanske du som ska ta & kolla på hur du är mot dom som innan du gnäller på att alla snackar! Hade inte du haft ditt beteende som du har haft så skulle de inte ha snackats så mycket som de gör! Du lär inte trodligen acceptera detta blogg kommentar för att de handlar om dig. Men ta & börja tänk efter hur du beter dig & så innan du gnäller på alla andra!

2010-10-13 @ 07:20:52
Postat av: Anonym

kan också slänga in en kommentar. till saken hör att sin barn SKA vara med när man gifter sig, det är kött och blod. där är det inget snack om egentid och ingen barnvakt. det fanns folk som villigt kunde ställa upp. men det är slut disskuterat, det är du själv som får förklara dig när dina barn växer upp, varför dom inte fick vara med på din stora dag, ditt jobb ingen annans.

2010-10-13 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0