Snart så.

Ja nu är det snart bara 12 dagar kvar till jag åker kommer hem igen. Längtar så otroligt mycke tills jag får träffa mina underbara pojkar igen. Saknar dom så mycke alltså. Fan tur att tiden här ombord hår fort så det känns inte som att man är borta lika länge som man är. Kommer hem på kvällen den 17onde och ska nog försöka hinna träffa pojkarna redan då på kvällen. Hoppas verkligen jag hinner. Men har dock nyss räknat ut att jag kommer inte vara hemma över jul :( Det suger ju stenhårt. Andra julen i rad som jag kommer vara på båten istället för att vara hemma med familjen.. Känns jävligt tungt faktist. Men men det är bara gilla läget faktist. Behöver ju en inkomst. :S Aja nu ska man strax hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Ska upp och jobba vid 6 imorgon. Skönt med övertid ;) haha. Men men hare bra så länge. Peace.!

Kommentarer
Postat av: sofia

åh vad tråkigt att du inte kan vara hemma över julen :( men du får ju feta pengar ist då :D

2009-09-08 @ 12:18:14
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

1 dag kvar!!! :D:D:D

2009-09-16 @ 10:35:02
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0