OjOjOj.!

Ja nu har jag varit ganska oaktiv dom senaste dagarna men har jobbat så förbannat mycke alltså.
17timmar övertid på 3 dagar. Så jävla drygt. Men det är ju pengar iallfall. Men får tänka så.
Ja så vad har hänt här ombord då.
Ja som rubriken säger. OjOjOj.! Det är fan fullskaligt krig mellan vissa känns det som.
Våran idiot till 1:e Maskinist har nu äntligen komma med det underbara beskedet iallfall.
Han ska inte komma tillbaka nått mer alls. Han åker hem den 9April(Och jag den 10onde) Craap. Men det är ju
faktist ganska snart. Han gör inte så mycke liv ifrån sig. Men när han gör de så är han bara så jävla jobbig.
Och för att inte tala om Mario våran 2:dre maskinist då. Hans föräldrar måste bara vara syskon för han är
så förbannat efterbliven. Dom måste ha tappat han vid födelsen med flit om och om och om och om igen. Finns fan inget annat svar. Alltså det går inte att beskriva hur fruktansvärt dum i huvet han är.
Till och med våran nya reparatör Bosse säger att han är helt efterbliven.
Och jag kan tala om att den här separatorn som jag har lagt upp lite bilder på är nu klar. Tog bara 1½ vecka. Fy fan alltså. men men mer bilder kommer sen från själva monteringen.
Men hur ligger landet annars då?
Jadu. Jag går fortfarande och väntar på svar om jag får vara kvar här eller inte.
Frågade chiefen(alltså maskinchefen) idag och han hade fortfarande inte pratat med den andra maskinchefen.
Men jag sa till han att jag vill gärna veta så fort som möjligt så att jag har möjlighet att söka efter ett annat jobb om det blir så att jag inte får vara kvar.
Hoppas verkligen att jag får de. Trivs ganska bra med det här jobbet faktist.
Men får jag inte vara kvar så vette fan vad jag ska göra faktist. Man kanske ska kliva iland ett tag då och jobba som vanliga människor och sova hemma varje natt. Skulle vara skönt faktist. Men skönt att gå hemma ledig sen i 6veckor med fullt betalt. haha.
Men men nu ska jag lägga mig och se på film en stund innan jag börjar jobba igen.
Vi kommer till umeå vid ungefär 19:30-20:00 och då kommer det en tankbil som vi ska pumpa gammal olja till. Tar ungefär 1-1½ timme. Drygt. Vill bara ligga i min soffa och se tjock ut.
aja nu ska jag ligga en stund iallafall.
Mer uppdateringar ang hur det är här ombord kommer senare i veckan.
 Peace Fuckers.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0