No More Sorrow.!

Aja nu har man alltså varit ombord i 2 veckor alltså 4 veckor kvar bara.
Fan dom här veckorna har gått fort måste jag fan säga.
Men nu har jag iallfall upptäck vilken jävla IDIOOT våran nya 1:e Maskinist är. Helvete vilket jävla mongo..
Helt slut i huvet på ren svenska. Va och pratade med chiefen idag och sa det att om han blir fast anställd här så
säger jag upp på med omedelbar verkan. Tvekar inte en sekund. Kliver bara iland och går hem från tunadal.

aja. Nog om de. Annars så är livet ombord bara bra faktist. Alla andra är så trevliga.
Trivs jävligt bra här ombord faktist. Det trodde jag aldrig när jag klev ombord första gången.
Så jag hoppas jag får vara kvar och att dom bara slår ihjäl idioten och kastar han överbord som ett
gammal använt toapapper typ.

Men jag kan iallfall tala om att jag saknar mina små älsklingar där hemma.
Längtar så otroligt mycke efter er alltså. Ni är hela min värld och det går inte en minut utan att jag
tänker på hur underbart det kommer bli att få ha er i mina armar igen.
Vill bara hålla om er och pussa på er båda två.
Älskar er så otroligt mycke alltså. Har aldrig varit så lycklig som jag är när jag har er vid min sida.
Och snart blir man ännu lyckligare när man blir 2barns far. Då är min lycka gjord alltså. Fan va underbart.

Men men nu ska man gå på vårat lilla gym och träna lite faktist.
Så kanske damen ens blir glad ;) Haha :D

Aja Peace Fuckers.!

Ja förresten.
En sista grej men det är hemligt.
Jag Älskar Angelica Och Hugo. <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Fan vilken mytoman du är.



Det är mig du älskar. Kom fram från den utländskadelen i biblioteket ditt slav.

2009-03-14 @ 22:12:30
URL: http://mexipow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0