Recension Av Gårdagen.

Ja jag lovade ju en recension av hur det hela fortlöpte och hur dagens arbete har varit.
Och jag kan väl säga att kvällen igår gick bara bra. Dom alkoholhaltiga drycker flödade friskt och väl. Promille halten ökade och blev nog för mycke mot slutet av kvällen ( ja eller iallafall för mig ;) )
Och dagens arbete då? Jodå har bara gått bra. men har nog haft en promille på 2½ känns det som.
Blev nog inte riktigt nykter fören vid lunch. Ush Ush UUUUUSSSSH säger jag bara. Det sög fett hårt. Det finns en film på mig dock som peter filmade. Ska försöka lägga upp den här sen :P haha. Fast den är nog inte så kul tror jag.

aja här kommer det lite mer maskin bilder iallafall
Detta Är I förkant av maskinerna.Maskinerna sett halftovan ifrån. Precis utanför våran verkstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0