Ne Nu Jävlar.!

Sitter här i hytten nu sista kvällen ombord. Har tagit en paus i städandet och lyssnar på lite Afasi & Filthy - Jag Kunde Inte Bry Mig Mindre(En låt jag rekomenderar) och bara funderar på allt. Tiden ombort,hemkomsten osv.
Känns inte som att jag har varit ombord 6 veckor faktist. Tiden har gått så jävla fort faktist så det känns som att bara halva tiden har gått. Men när man försöker tänka på vad man gjorde senast man va hemma så är det dock jäkligt blankt i huvet. Kommer inte på nått. Då vet man att man har varit borta ett tag. Ska bli skönt att få komma hem. Blir jävligt lungt första fdagarna. Ska bara ligga i soffan och andas ut och känna lugnet. Att kunna ligga nånstans utan att det skakar/mullrar/gungar och det där jävla fläktljudet i hytten som brummar hela tiden. Att faktist få sova i tystnad kommer bli ett jävla lyft känns det som. Men om 6 veckor ska man ut igen då. 27februari som det ser ut nu. När man tänker efter är det inte så länge faktist. Får se till att göra det bästa av den tiden. :D Ska kliva upp varje dag med ett leende på läpparna och bara vara glad över livet.
Ska inte bry mig om småsaker längre. Citat av Afasi: Gliider Omkring. Så kommer det vara. På måndag nu ska man till optikern och kolla om ärret på ögat är kvar eller om jag kan skaffa linser igen. Hoppas det är okej så då blire linsen på engång. Fan vad härligt. Slippa dom här otäcka brillorna. Kan fan inte göra nått utan att dom är i vägen.
Sedan ska man väl försöka få orken att börja träna lite oxå när man väl är hemma :P Så man gör nått nyttigt.
Eller så skaffar man ett till jobb så man får lite mer pengar.
Det är ju så smarrigt med en liten peng. Men men vi får se vad Fru fortuna har planerat för mig. Om jag ska ha turen på min sida eller inte. Har ju levt snart 22 år nu med bara otur i stort sätt. Vissa saker har jag haft tur med. Men borde få lite mer tycker jag.
haha jaja. Orkar inte sitta här hela kvällen. Skulle kunna skriva hur mycke som helst om ingenting faktist. Ska städa vidare och packa. Måste kolla om mina arbetskläder är färdiga i tvättmaskinen så jag kan hänga upp dom :P
aja men imorn kommer snälla lilla söta rara Bowseer och hämtar mig i Tunadal och då bär det av hemmåt.
Men tills vidare.
PEACE FUCKERS.!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hördu, nu lugnar du ner dig ett par finska hekton?

2009-01-15 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0