OjOjOj Då..

Ja då sitter man här i soffan hos mor min kvällen innan bröllopet då.
Vi bestämde att vi skulle sova på skilda håll sista natten nämligen.
Mer romantiskt då så att säga.
Och jag kan verkligen tala om att det börjar kännas nu.
Inte på ett negativt sätt eller nått sånt alls faktiskt.
Utan det är bara positivt men ändå så blir man ju pirrig och nervös så in åt helvete.
Men känns iallafall bra att jag har verkligen världens bästa fästmö(fru om 17 timmar)
Älskar verkligen henne av hela mitt liv.

Imorgon kommer bli en sån otroligt underbar dag.
Ne nu ska jag röka(För 7gången på 20min) :S
Sedan ska jag försöka sova så man är pigg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Och nu är drömmen sann älskling:)



Älskar dig mest av allt och jag saknar dig redan så

otroligt jävla mycket!



Tusen kyssr!!!

2010-09-23 @ 18:41:29
URL: http://jmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0