Mina Älsklingar.

Jag älskar verkligen min Fru Josehin Bylund mest av allt i hela världen.
Hon får min jord att snurra.
Hon har lagat hålet i mitt hjärta med sin otroliga kärlek. 
Hon är så underbar på alla sätt.
Hon är verkligen den perfekta kvinnan och hon är bara min.
Går verkligen inte att förklara med ord hur mycket jag älskar henne.
18/9 2010 är dagen då vi sa ja till varandra och det va en av dom lyckligaste
dagarna i hela mitt liv.
Vet inte vad jag skulle göra utan henne eller mina pojkar så klart.

Älskar och saknar dom så jävla mycket just nu.

Längtar så otroligt mycket tills jag får komma hem och pussa
på mina underbara söner. Dom betyder verkligen allt för mig.
Tillsammans med Josephin så är mitt liv fulländat. Än så länge ;)
Blir väl ett litet till tillskott i familjen senare hoppas jag.

Har för nuvarande 5 nätter och 4 dagar kvar ombord här på båten.
Och längtar så otroligt mycket tills både på torsdagkväll när jag får träffa min älskling och på
fredag på dagen då jag får träffa mina underbara pojkar.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag känner exakt likadant älskling.

Jag älskar dig så himla mycket!

Du betyder verkligen allt för mig Fredrik.

Längtar så jävla mycket tills du kommer hem!

Kommer bli helt underbart.

Tusen kyssar till dig älskling.

LOVE YOU!

2010-10-17 @ 20:25:21
URL: http://jmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0