Meeen jaaa...

Ta mig fan.. Äntligen på väg mot tyskland.. ÅHHH VAD SKÖÖNT..
Dock ska jag egentligen hem idag. (torsdag) men icke du..
Det blir på tisdag jag åker hem.
Vill bara hem till min underbara älskling och mina charmtroll.
Fick prata med hugo i telefon och via webcam. Han satt och pekade på datorn och ropade
PAPPA PAPPA. Gud vad det va underbart. De va den där extra knuffen jag behövde för att orka det här.
Smälter varje gång han säger de. Han är så otroligt gosig lillprinsen min.
Ska busa som aldrig förr när jag kommer hem :D

Denna dag kommer bli så otroligt jobbig. Varit uppe sedan halv 3 pga nacksmärtor.
Helt slut redan nu. UshUsh. Ska dock försöka se om jag kan få sluta redan vid 12.
Måste vila annars kommer jag crasha totalt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0