Ett tag sen nu.

Har inte haft orken att skriva på senaste tiden så det har fan inte blivit av. Men nu får man väl ta sig orken.

Är iallafall ombord på båten just nu.. Men ska hem på torsdag igen efter 5veckor borta.
Ska bli så jävla skönt att få komma hem till min underbara Josephin och att få träffa mina underbara pojkar igen.

Blir iallafall stressigt när man kommer hem. Ska flytta till en större och bättre lägenhet med Jossan.
Det kommer bli kalas bra. Mer plats till oss och pojkarna.

Sedan kommer det bli en jäävla massa planering.

Har egentligen inte orken att skriva mer nu. Så därför skiter jag i de.

Blir dock en bild på min underbara älskling.

Älsklingen


Kommentarer
Postat av: Jossan

Var på tiden:P

Snart Torsdag:):):)

Känns som en evighet sen du var hemma.

Älskar dig mest av allt.

PussPuss

2010-07-06 @ 20:23:35
URL: http://jmys.blogg.se/
Postat av: R

Hmpf... Vilka små, korta, mesiga törnar du börjat göra. Hur ska jag klara mig här med bara Fille Flytväst som sällskap?

2010-07-08 @ 23:07:21
URL: http://enannandelavsmedby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0