2 Veckor.!

Ja nu är det i stort sett bara 2 veckor kvar tills jag kommer hem.
Känns bra. Fast tiden här ombord har gått jävligt fort måste jag säga. Trodde jag skulle gå omkring
varje dag och kämpa för att orka jobba. Ja fast det gör jag ändå. haha har såna sjuka arbetstider måste jag säga.
Men åter till ämnet.
Hem.
I början så va det jävligt jobbigt faktist. Men nu så börjar det faktist gå lättare måste jag säga.
Dagarna går så sjuk jävla fort nu. Känns som att jag knappt hinner kliva upp så ska jag gå och lägga mig
igen. Men det är ju skönt faktist att jag har nått att göra på dagarna. Och hyfsat betalt oxå om jag så mår säga ;) haha.
Ne nu blir det sängen och mental förberedelse inför morgon dagens alla jobb. Vet dock inte om jag orkar göra nått allvarligt jobb. Det blir nog mest bara slöjobb :P haha skönast så ibland.
Kan berätta lite om nyår ombord här på båten oxå.
Det började med att vi hade middag vid 6 tiden. en 3 rättersmiddag där oxfile och en sorts potatis gratäng med mozzarella ost va varm rätten. hyyfsat gott kan jag tala om. Sedan va vi några stycken som satt och drack några öl( Ja jag vet att båten är vitflaggad men kaptenen bjöd faktist på öl så då är man ju ohövlig om man inte dricker ;) ) Så när kl va 7 - 7:30 på kvällen så meddelade kapten att det skulle vara som en liten nyårsfirande på bryggan kl 00:00 men eftersom jag skulle börja jobba 6 morgonen efter så sket jag i de. Tydligen så drack dom nått billigt skit vin(fast dom kallade det champange) och tutade i båtens "småtutor" men som tur va så sov jag ändå :P haha. Missade iallfall inget sa dom andra. Så det va en totalt bortkastad nyår.
Men som sagt. Nu blir det bingen och sova.
Berättar mer senare och då kommer det även bilder härifrån båten.
PEACE.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0