Playing hedgehog on the motorway.!

Ja det är nog dags för att uppdatera här igen.
Det va ju ett tag sen.

Nått nytt roligt som har hänt då?
Ja jag och Josephin<3 har beslutat att vi ska flytta ihop.
Känns skit härligt faktist.
Plus att vi har fixat INTERNET hemma..
ÅÅÅH vad jag har saknat de. Fan vad skönt.
Börjar få riktig ordning på lägenheten
Känns så jävla bra faktist.

Har även börjat söka nytt jobb oxå.
Har fått veta att det kommer komma en idiot som då
kommer bli min chef..
Och då kommer jag bli helt jävla galen.
Så då är det bättre att försöka få nått annat.

Ja hur är de annars då.
Helt underbart.
Mina pojkar växer så det knakar.
Dom är så himla underbara alltså.
Älskar dom så jävla mycke.

Och jobbet annars då?
Jodå ombord nu och så.
Blir till att fira jul och nyår ombord iår igen..
Blää för de. men men. Hemma när jag fyller år iallafall.

Ne nu ska jag bara sitta och vänta på att älsklingen min ringer när hon har kommit hem.
Får väl göra en snabb skrivning här sedan och berätta om jul och nyår.
Tills dess..

Peace Fuckers.

Kommentarer
Postat av: dennis

naaw va gulligt när ska du och jag flitta ihop då jag vet att du vill

2009-12-18 @ 17:14:58
Postat av: Johan

Besviken över att jag inte fick svar på mina erotiska sms :(



Ses när du kommer hem, knulltott.

2009-12-20 @ 12:57:56
URL: http://mexipow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0